• OMX Baltic−0,21%262,46
  • OMX Riga1,09%887,15
  • OMX Tallinn−0,2%1 691,9
  • OMX Vilnius−0,06%1 003,01
  • S&P 500−0,19%5 702,55
  • DOW 300,09%42 063,36
  • Nasdaq −0,36%17 948,32
  • FTSE 100−1,19%8 229,99
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,4
  • OMX Baltic−0,21%262,46
  • OMX Riga1,09%887,15
  • OMX Tallinn−0,2%1 691,9
  • OMX Vilnius−0,06%1 003,01
  • S&P 500−0,19%5 702,55
  • DOW 300,09%42 063,36
  • Nasdaq −0,36%17 948,32
  • FTSE 100−1,19%8 229,99
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,4
  • 11.12.15, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansapost: näeme logistikas suuri arenguvõimalusi

Hansapost näeb oma tegevuses suuri arenguid, ettevõtte ühe omaniku ja juhatuse liikme Taavi Rajuri sõnul kinnitavad nad praegu 60% tellimustest samal päeval tänu suurele laovarule.
Hansaposti üks omanikke ja juhatuse liige Taavi Rajuri
  • Hansaposti üks omanikke ja juhatuse liige Taavi Rajuri Foto: Maarit Eerme
"Arendame IT-poolt ka väga usinasti, et lähitulevikus saaks klient enamiku kaubast kätte kas samal päeval või 2-3 päevaga," ütles Rajuri Kaubandus.ee antud intervjuus. 
Hiljuti veebikaubamaja kõrvale pärispoe rajanud Hansapostil on kaks muret: esiteks brändid, mis ei taha kuuldagi e-müügist, ja teiseks turusolkijatest veebipoed, mis veavad ala maine alla. "Siiani leidub maailmakuulsaid brände, kes ei taha e-kaubandusettevõttega koostööd teha," ütles Rajuri. 
Miks otsustasite peale nii pikalt veebis ja kataloogis tegutsemist avada füüsilise kaupluse?
Asi ei ole nii lihtne. Tegemist on omnichannel lahendusega, mida kasutavad ka Amazon ja teised juhtivad e-kauplused. Uuringute põhjal on peamine barjäär veebist ostmisel see, et klient ei saa kaupa katsuda ja ta ei tea milline toode täpselt välja näeb. See on ka põhjus, miks me Eesti turuliidrina tahtsime kliendile võimaldada toodetega tutvumist. Näidata, et me ei ole kusagil kaugel ja anonüümsed, vaid oleme siin ja täna.
Pood ei ole klassikaline pood, sellel on erinevad funktsioonid, mis pidevalt arenevad. Kaupu tutvustav osa ehk showroom, kus tulevikus saab klient toote täpse kirjelduse ka QR-koodi kaudu. Siis on tegemist kauplusega, kus on tooted, mida on veebis keeruline müüa. Kolmandaks on pood koht, kuhu klient saab pöörduda oma murede ja küsimustega.
Neljas suur asi on see, et klient saab kauplusest enda paki tasuta kätte. Suuremad kaubad saab laost, kauplus väljastab eelkõige sellist kaupa, mida saab kätte võtta ja autoga ära viia.
Loe täispikka intervjuud veebikaubamaja Hansapost juhatuse liikme ja ühe omaniku Taavi Rajuriga Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.24, 16:29
Kuidas muuta avatud kontor töötajasõbralikuks? Kuidas võimestada tiimi ja edastada keerulisi sõnumeid?
Kiiresti muutuvas ja ebakindlas maailmas vajavad organisatsioonide juhid ja tiimiliikmed pidevat enesetäiendamist. Tallinna Ülikool pakub lisaks mikrokraadidele juhtimist ja organisatsiooni arengut toetavaid tellimuskoolitusi, mida on võimalik kohandada vastavalt vajadusele. Koolitused on teaduspõhised ja praktilised. Uusi õpitud teadmisi ja oskusi on võimalik ettevõtte igapäevatöösse rakendada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele